Genom införandet av ett enklare och säkrare inloggningsförfarande tror vi att fler medlemmar kommer nyttja möjligheterna till självservice som finns på Min sida. För den som vill se eller ändra sina medlemsuppgifter, som exempelvis inkomst, arbetsplats eller adress, eller se sina fakturor har vi också uppdaterat till ett mer användarvänligt gränssnitt på Min sida. På det sättet slipper du som medlem vänta på att medlemsservice manuellt hanterar dina frågor eller ändringar.
Är du förtroendevald kan du logga in på Min sida för att t.ex. ta fram medlemslistor, se statistik över in- och utträden i din klubb eller hantera roller för er förtroendevalda.
För medlemmar som saknar mobilt BankID går det att som vanligt få hjälp från medlemsservice via mejl och telefon. Det kan finnas tillfällen då medlemsservice ber dig att identifiera dig genom att ställa vissa kontrollfrågor. Det gör de för att skydda din integritet och säkerställa att vi endast lämnar ut medlemsuppgifter till dig och ingen annan.
Läs mer om hur du kan skaffa mobilt BankID.